2011. június 11., szombat

Sertéspörkölt csavart tésztával és paradicsomos joghurttal


Hozzávalók:
A pörkölthöz:
  • sertéshús,
  • hagyma,
  • só,
  • bors,
  • rózsapaprika,
  • fokhagyma,
  • babérlevél,
  • kevés olaj.
A tésztához:
  • csavart tészta,
  • kevés só.
A paradicsomos joghurthoz:
  • natúr joghurt (vagy tejföl),
  • paradicsomlé.
A húst megmostam, papir konyhatörlővel leitattam és felszeleteltem. A hagymát apróra vágtam  és  kevés olajon üvegesre pároltam, hozzáadtam a húst, és kavargatás mellett addig  hagytam, amíg kifehéredett. Ekkor hozzáadtam a rózsapaprikát, és felöntöttem vízzel. Sóztam, borsoztam, hozzáadtam a fokhagymát és a babérlevelet é puhára főztem. Közben a csavart tésztát kevés sóval ellátott vízben puhára főztem, leszűrtem és melegen tartottam, amíg a hús puhára nem főtt. Natúr joghurthoz adtam kevés paradicsomlét és jól összekavartam. A tésztát tányérra tettem, ráhelyeztem a húst és mellé tettem a paradicsomos joghurtot. Uborkasalátával tálaltam. Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: