2012. május 13., vasárnap

1 éves blogszülinap - Játék


Bármennyire is hihetetlen nekem, már eltelt egy év amióta ezt a blogot vezetem. Bevallom észre sem vettem, el is késtem vele becsületesen, ugyanis az egy éves évforduló március 30-án lett volna:) 
Ezalatt az idő alatt 430 bejegyzés született. Sokat tanultam, sokat fejlődtem és remélem azért van olyan is az olvasók között, akinek tudtam újat mutatni, segíteni egy – egy recepttel, ötlettel. Szeretem ezt a blogot, ez az én szakácskönyvem, itt található minden sikeres és kevésbé sikeres alkotásom. 

Köszönöm szépen, hogy követtek, hogy olvastok és azt  is, hogy bíztok bennem és néha kipróbáljátok egy – egy receptemet. Igyekszem ezután is minőségi ételeket bemutatni. A változatossággal nem állok valami jól, ugyanis nálam hiányoznak a habos sütemények, az olajban sült ételek, a sertés meg a marha húsból készült ételek is kevés számmal jelennek meg, de a többiben igyekszem remekelni.
Most sem késő megünnepelni. Köszönetképp 5 szerencsés nyertest szeretnék megajándékozni. A nyertesek  500 receptet kapnak  PDF formátumban, amit e-mailben küldök majd el nekik.

A játék ma kezdődik és 2 hét múlva, pontosabban május 27-én ér véget. Ha szeretnél részt venni a játékban, akkor nem kell mást tenned, mint légy rendszeres olvasó és ennél a bejegyzésnél közöld a részvételi szándékod.  

Mindenkit szeretettel várok.

Eddig benevezett:
  1. Mrita 
  2. rozi 
  3. Kati 
  4. latinka 
  5. Flóra 
  6. hankka 
  7. Éva 
  8. Márti 
  9. Mesi 
  10. Gerdi 
  11. Roza

18 megjegyzés:

Mrita írta...

Boldog blogszülinapot! Már eltelt egy év, hát rohan az idő. Örömmel olvasom a blogodat, még sok-sok blogszülinapot kívánok, hogy tovább élvezzük receptjeidet, nem is vagyok önző ugye?

Mrita írta...

Gyönyörűek a virágok és szeretnék részt venni a játékban.

rozi írta...

Boldog szülinapot! Szeretnék részt venni a játékon!

Kati írta...

Boldog Blogszülinapot, én is szeretnék részt venni a játékban:)

Martinelli Martinelli írta...

Köszönöm szépen.

latinka írta...

További sikeres blogos éveket kívánok!
Én is szeretnék játszani:)

Flóra írta...

Boldog blogszülinapot!
Jövök játszani:)

hankka írta...

Boldog blogszülinapot, hozz még sok-sok bejegyzést és élvezd a blogírást! :) Jövök én is játszani! :)

Éva írta...

Gratulálok a blogszülinapodhoz! Kívánok további sok sikert ! Jövök én is játszani!

María írta...

Én is szeretettel gratulálok a blogszülinaphoz!!!

Márti írta...

Még nagyon sok örömteli évet kívánok a blogoláshoz! Természetesen én is jelentkeznék a játékra :)

Martinelli Martinelli írta...

Köszönöm szépen mindenkinek.

Mesi írta...

Boldog blogszülinapot kívánok én is! :) Természetesen ki nem hagynám a játékot! :)

Bors and Pepper írta...

Boldog blogszülinapot!

Gerdi írta...

Még sok boldog blogszülinapot kívánok Neked!

Gerdi írta...

Ám legyen, a játékot sem hagyom ki:-)

Roza írta...

Szeretettel gratulálok, még sok-sok születésnapot ünnepeljünk együtt:))

Én is részt vennék a játékban!:)

Martinelli Martinelli írta...

Köszönöm szépen a jókívánságokat.