2011. december 4., vasárnap

Káposztaleves füstölt oldalassal



Hozzávalók
  • 1 kisebb fej káposzta,
  • egy darab füstölt oldalas,
  • 1 nagy fej hagyma,
  • fűszerpaprika,
  • káposztafűszer,
  • só,
  • 1 kk. liszt, 
  • kevés tej, 
  • kevés ecet.
Az oldalast megmostam és elegendő vízben feltettem főni. Hozzáadtam a hagymát egészben, a sót és félpuhára főztem. Közben legyalultam a káposztát és mikor a hús már majdnem puha volt, hozzáadtam a káposztát, a fűszereket és az egészet puhára főztem. Kivettem belőle a hagymát. A lisztből és a tejből habarást készítettem és behabartam a levest. A tűzön hagytam amíg fellobban, aztán kevés ecettel savanyítottam. Tálaláskor tejfölt lehet kínálni hozzá.

5 megjegyzés:

Hobbychef írta...

Finom!

sedith írta...

Ma nálam is káposztaleves volt. De húsgombóccal. És korpaciberével savanyítottam. Még sosem csináltam így, de nagyon finom lett.

martinelli írta...

Én általában paradicsomlével szoktam savanyítani, de ha nincs, akkor ecettel, vagy Borș Magic-kal, biztos ismered.

Kati írta...

Hasonló a mi lucskoskáposztánkhoz:)

tücsi írta...

Szeretem a káposztás ételeket, csak füstölt hús nélkül. De azért biztos nagyon finom volt.:)