2011. június 12., vasárnap

Bundás sertéskaraj rizibizivel körítve


Hozzávalók a húshoz:
  • 4 szelet karaj
  • só,
  • bors,
  • mustár,
  • olaj a sütéshez.
Hozzávalók a panírozáshoz:
  • 2 tojás,
  • 4 – 5 ek liszt,
Hozzávalók a rizibizihez:
  • fél csésze rizs,
  • 1 csésze zöldborsó,
  • 10 ujjnyi vékony sárgarépa,
  • só,
  • kevés olaj.
Előző nap a húst megmostam, papírtörlővel leitattam, szeletekre vágtam, kiklopfoltam, sóztam, borsoztam és vékonyan megkentem mustárral, majd másnapig hűtőszekrénybe tettem. Másnap felvertem a 2 egész tojást, egy külön tányérba lisztet tettem, minden hússzeletet először lisztbe forgattam, aztán tojásba, majd forró olajban mindkét oldalát megsütöttem.  Közben kevés olajon  megpároltam a megtisztított és karikára vágott sárgarépát, utána hozzáadtam a zöldborsót és kevés vízzel puhára főztem. Párhuzamosan a borsókészítéssel feltettem a rizst főni háromszor annyi sós vízbe, és puhára főztem. Végül összekevertem a rizst a borsóval és a hússal együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: