2011. május 25., szerda

Kakaós keksz lekvárral töltve

Az eredeti recept és az ötlet egy kedves blogtársunktól, m.k.-tól származik. Én kicsit megreformáltam, pontosabban a saját ízlésemre szabtam. Kedves m.k., köszönöm a receptet és az ötletet. 


Hozzávalók:
  • 40 deka tk liszt
  • 20 deka cukor
  • 2 tojás
  • 2 ek sötét kakaó
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 sütőpor
  • 25 dkg margarin 
A töltelékhez:
  • savanyú lekvár
A száraz hozzávalókat összekevertem, hozzáadtam a 2 tojást, összedolgoztam, és végül hozzáadtam a margarint.  Alaposan összedolgoztam. Jó zsíros tésztát kaptam amit liszt nélküli nyújtófelületre kinyújtottam. 5 cm-es az átmérőjű  formával kiszaggattam. Előmelegített sütőben, lassú tűznél 15 - 20 percig sütöttem. Savanyú lekvárral megkenve összeragasztottam őket. Kb 50 db töltött keksz lett belőle.
Lezárható műanyag dobozba tettem, a dobozt pedig a hűtőszekrénybe.

4 megjegyzés:

Bors and Pepper írta...

Nagyon csábítóak!!

martinelli írta...

Köszönöm, nagyon finomak, ajánlani tudom. Ma ettem belőle, és már puha, ízletes.

Mrita írta...

Engem is csábítanak.

tücsi írta...

Teasütemény mindig jöhet. Ahogy lehet, ezt is elkészítem:):):):)