2012. május 3., csütörtök

Tehéntúrós gombóc


Hozzávalók 10 gombóchoz:
  • 250 g sovány tehéntúró,
  • 1 tojás,
  • 2 – 3 evőkanál gríz,
  • egy csipet só,
  • kevés zsemlemorzsa,
  • cukor vagy lekvár az édesítéshez, esetleg tejföl, aki úgy szereti
A tehéntúrót egy tálba tettem és villával összetőrtem. Hozzáadtam a tojást, a két kanál grízt, és jól összekevertem. Kb. 10 percig állni hagytam. Közben feltettem a vizet főni. Tíz perc eltelte után gombócokat formáltam belőle és a fövő vízbe dobtam őket. Amikor feljönnek a víz tetejére, már ki lehet venni őket a vízből. Kb. 6 – 7 perc alatt megfőnek.  Amíg főttek, addig kicsit megpergeltem a zsemlemorzsát, aztán a gombócokat szűrő kanállal kivettem a vízből, hagytam lecsepegni, aztán beleforgattam a zsemlemorzsába. Cukorral tálaltam. Könnyű étel és aránylag kalóriaszegény.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

Plus, getting it running is as simple as 1-2-3!

Here's how it works...

STEP 1. Choose affiliate products you want to push
STEP 2. Add some PUSH button traffic (it ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the affiliate system explode your list and sell your affiliate products for you!

So, do you want to start making money??

You can test-drive the system for yourself risk free...