2011. november 21., hétfő

Martinelli Karácsonyi Ajándéka

    Szép lassan itt a Karácsony, a szeretet ünnepe. 
Szeretném megajándékozni a hűséges olvasóimat, ezért most ismét játékot hirdetek. 

A játék végén egy szerencsés olvasóm a következő saját készítésű ékszereket fogja megnyerni:

  • 1 db. egysoros borzos nyakék,
  • 1 db. kétsoros borzos nyakék,
  • 1 db. négysoros apró csavart nyakék
  • 2 db. Swarovski kristály fülbevaló 
Amint említettem, a hűséges olvasóimat szeretném megajándékozni, tehát ha már a blogom követője vagy, akkor hagyj egy hsz-t ennél a bejegyzésnél, hogy részt szeretnél venni. 
Ha még nem vagy követő, akkor lépj be a követők táborába és jelezd a részvételi szándékodat egy hozzászólással. 
Ha van blogod, népszerűsítheted a játékot (megköszönném).

A játék ma kezdődik és december 18-án, vasárnap ér véget.  
A sorsolásra és az eredményhirdetésre  december19-én kerül sor.

Eddig beneveztek:
  1. Bogesz
  2. Illéskrisz 
  3. Vali 
  4. Kati 
  5. 4Gyerek 
  6. Sütis néne 
  7. Suncika 
  8. Unknown
  9. ???
  10. Monessa
  11. Kreatív konyha 
  12. Ibcsi 
  13. Marcsis 
  14. Nagyi50 
  15. Rozi 
  16. Latinka 
  17. Flóra 
  18. Roza 
  19. Ildina 
  20. Susu 
  21. Regina 
  22. Mrita 
  23. Péter 
  24. IsaBella 
  25. CHA0Sgirl
  26. inga
  27. Évi
  28. dszisza

32 megjegyzés:

Bogesz írta...

Máris itt volnék! :)

Blogkonyha írta...

Én is részt vennék, szeretem a kézmíves, szép ékszereket.

Vali írta...

Megjöttem én is. Szép a kínálat.

Kati írta...

Ezt nem hagyhatom ki, a fülcsik főleg nagyon tetszenek:)

4Gyerek írta...

5-ös szám a kedvencem (bár nem jelenthetem ki, hogy álltalános érvényű szerencseszám).

tehát én is itt.

Sütis néne írta...

Én is játszanék! :-)

Unknown írta...

Szia!

Én is játszanék! :)
Köszi a lehetőséget!

Suncika

agnessa írta...

Hivatalosan is követővé váltam, beneveznék én is :)

Névtelen írta...

Facebookon megosztottam.
Szép mind, de különösen a csavart nyaklánc tetszik.
Benevezek a játékba.

Monessa írta...

Szeretnék én is játszani ezért a csodás nyereményért! Köszönöm a lehetőséget.:) Oldalsávba kitettelek.Követlek.

Játék van nálam is gyertek játszani! :)

Marti M írta...

Kedves Névtelen, kit írhatok be személyedhez?

Kreatív konyha írta...

Szeretnék részt venni a játékban, és holnap egy bejegyzésben meghirdetem a játékokat! Gyönyörűségeket lehet nyerni!

Ibcsi írta...

Szeretnék jelentkezni, gyönyörűek! Kitettelek a blogomra,követlek!

marcsis írta...

Én is jelentkeznék a szépségekért!
A blogomon hirdetem a játékot! :)
Marcsi

nagyi50 írta...

Követlek :)
Játszok:)
Szeretném az 1. vagy 2. nyakláncot :)
Szépek a nyeremények :)

nagyi50 írta...

Jaa és osztva a Facebookra :)

rozi írta...

Szeretnék jelentkezni a játékodra.Nagyon szépek az ékszereid!

latinka írta...

Én is szeretnék játszani:)
Köszönöm a lehetőséget.

latinka írta...

Bár már bejelentkeztem követődnek,nem látszom a listában...nem tudom,miért.

Marti M írta...

Lantinka, tudom, láttalak már a listán, de most nem mutat. Nem tudom mi az oka, ráadásul felborult a rend, nem időrendi sorrendben mutatja a követőket. Majd helyrejön, nem tudok mit csinálni vele.

Névtelen írta...

Én is szeretnék játszani! :)

Roza írta...

Én is, én is!:)

Ildina írta...

Én is szeretnék játszani :)

Susu írta...

Örülök, hogy rátaláltam a blogodra. Örömmel játszok Veled!

Regina írta...

Szia!

Én is szeretnék játszani :)
Köszönöm a lehetőséget!
Üdv, Regina

Mrita írta...

Gyönyörűek az általad elkészített ékszerek, ha lehet én is jelentkeznék és köszönöm a lehetőséget.

Péter írta...

Szia! Én is szeretnék játszani :) Köszönöm a lehetőséget :)

IsaBella írta...

Én is részt szeretnék venni a játékban!
Nálam is játék van, szeretettel várlak!
Szép napot!
Isa

Lunar írta...

Én is jövök játszani! :) Köszi szépen a lehetőséget!

inga írta...

csinos ékszerek, játszanék én is :)

Évi írta...

Szia! Én is szeretnék játszani :)

dszisza írta...

Szia!
Remélem, az utolsó pillanatokban még beférek a játékba! Csak most fedeztem fel marcis oldalán... :-(
Nekem a favorit a fülbevaló és a rózsaszín csavart nyaklánc, de a másik kettő is nagyon szép!!
üdv: dszisza.blogspot.com