2011. június 30., csütörtök

Lekváros piskótatekercs


Hozzávalók:
  • 3 db tojás
  • 6 kanál cukor
  • 6 kanál liszt
  • 1 mokkáskanál  sütőpor 
  • 1 - 2 evőkanál víz

A 3 db tojás sárgáját a 6 kanál cukorral, a 6 kanál liszttel és a mokkáskanál sütőporral jól összekevertem. Elég sűrű lett, ezért adtam hozzá 2 evőkanál vizet is. A tojás fehérjéket habbá vertem, majd finoman elkeverve hozzáadtam a többihez. A habverés megkezdése előtt begyújtottam   sütőt, előmelegítettem, a masszát egy sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem és sütőbe toltam. Miután megsült kivettem, egy tiszta konyharuhára fektettem és óvatosan feltekertem. Hagytam kihűlni, aztán savanykás (ribizli) lekvárral megkentem. Tetejére porcukrot lehet hinteni.

3 megjegyzés:

Bors and Pepper írta...

Nyami, vacsi után ennék is 1-2 szeletkét :)

Éva írta...

Ez a sütemény az amit a lányaim képesek voltak 2 óra alatt megenni, nagyon szerették !

Marti M írta...

Bors, vacsi is, süti is? Nem lesz sok?

Éva, 2 óra? Hát mi tartott olyan sokáig? Nem találták a kést, amivel fölvágják? :)) Én fél óra alatt meg tudnám enni!

Én most sűtöttem először de tényleg isteni és nagyon hamar megvan.