2012. május 6., vasárnap

Cukros golyók


Hozzávalók:
  • 5 dkg olvasztott vaj,
  • fél pohár cukor,
  • 1 csomag vaníliás cukor,
  • 1 csipet só,
  • 1 késhegynyi őrölt fahéj,
  • 1 tojás,1 tojássárgája,
  • 1 evőkanál friss presszókávé,
  • 1 evőkanál baracklikőr,
  • 2 pohár liszt (egy és egy negyed csésze fehér liszt, háromnegyed csésze teljes kiőrlésű liszt), 
  • teáskanál sütőpor,
  • 1 evőkanál durva kristálycukor 
A tojás és a tojássárgát habosra kavartam a cukorral. Hozzáadtam a sütőport, a vaníliás cukrot, a sót, a fahéjat, a kávét és jól összekavartam. Aztán hozzáadtam a likőrt, a lisztet és a kihűlt olvasztott vajat, majd ismét jól összekavartam. Kézzel apró golyókat formáltam belőle, cukorba mártottam és a nem cukros felével a sütőpapírral kibélelt tepsibe helyeztem. Előmelegített sütőben megsütöttem.


1 megjegyzés:

Éva írta...

Guszta! Finom lehet nagyon imádom a fahéj ízét!