2012. május 6., vasárnap

Csőben sült burgonya omlett


Hozzávalók:
  • 3 db főtt burgonya,
  • 3 tojás,
  • 2 csipet szárított petrezselyemzöld,
  • só, 
  • bors,
  • kukorica,
  • reszelt sajt,
  • 1 evőkanál olíva olaj.
A burgonyát karikára vágtam, a tojásokat egy tálban felvertem, sóztam, borsoztam, hozzáadtam a petrezselyemzöldet és burgonyát majd jól összekavartam. A jénai aljára öntöttem az 1 evőkanál olíva olajat, elkentem vele a tálat egyenletesen, majd beleöntöttem a tojásos burgonyát. Elegyengettem, hogy ne legyen túl sok egymáson, rászórtam a kukoricát és a sajtot, majd közepes lángon megsütöttem. 


3 megjegyzés:

Gerdi írta...

De jó, egyszerűen elkészíthető krumplis finomság!

Kati írta...

Szeretem az ilyen gyors és finom ételeket:)

Mrita írta...

Ez nekem is kedvemre való, nagyon finom!