2011. december 11., vasárnap

Paradicsomos zöldbab télire


Hozzávalók
  • zöldbab,
  • paradicsom,
  • zellerlevél,
  • petrezselyemzöld,
  • só,
  • olaj,
  • hagyma.
Egy megfelelő nagyságú edény aljára kevés olajat tettem és elkezdtem rétegezni a hozzávalókat: apróra vágott hagyma, lehajalt és szeletelt paradicsom, apróra vágott zeller és petrezselyemzöld, só. A rétegezést mindenképp zöldbabbal végezzük, tehát zöldbab kerüljön a tetejére. Annyi vizet adtam hozzá, hogy ellepje, aztán puhára főztem. Kavarni nem kell, csak a végén. Miután megfőtt, összekavartam, üvegekbe tettem és szárazdunszba kidunsztoltam. Levest és főzeléket lehet belőle készíteni.

1 megjegyzés:

Mrita írta...

Nagyon finom lehet, még paradicsomosan nem ettem a zöldbabot, de el tudom képzelni, hogy milyen finom lehet. Én a főzelékeket féltét nélkül is szeretem, csak úgy magában.