2011. december 6., kedd

Karácsonyi Meglepetés Körjáték - véget ért



Kedves játékosok, a játék véget ért. Voltak félreértések, ezért most ismét leírom a játék menetét. 

Mindenki az utána következőnek küldi az ajándékot, tehát így:

  1. Martinelli - Illéskrisznek (megkapta)
  2. Illéskrisz - Sütis nénének (megkapta)
  3. Sütis néne - Évának (megkapta)
  4. Éva - Ibcsinek (megkapta)
  5. Ibcsi - Valinak (megkapta)
  6. Vali - 4Gyereknek (megkapta)
  7. 4Gyerek - Moncsinak (megkapta)
  8. Moncsi - Latinkának (megkapta)
  9. Latinka  - Mehikének (megkapta)
  10. Mehike - Katának (megkapta)
  11. Kata - Ildinának (megkapta)
  12. Ildina - Gerdinek
  13. Gerdi - MrsSamenek (megkapta)
  14. MrsSame - Tucipatchnek
  15. Tucipatch - Monikának
  16. Monika - Huginak
  17. Hugi  - ChéfTündérnek
  18. ChéfTündér - Borcsamamának (megkapta)
  19. Borcsamama - Edinának (megkapta)
  20. Edina - Vancának
  21. Vanca - Beatának
  22. Beata - Schnappynek (megkapta)
  23. Schnappy - Anitának (megkapta)
  24. Anita - Brigittának
  25. Brigitta - Martinellinek (megkapta)


Szeretném, ha mindenkihez elérne az ajándék. Tudom, hogy vannak gondok a kapcsolatfelvétellel, mert egyes e-mail szolgáltatók esetében az üzenetek nem érnek célba.  
Ennél a bejegyzésnél lehet üzenetet hagyni egymásnak. 
Megkérek szépen mindenkit, ha megkapta az ajándékát, itt hagyjon egy üzenetet, hogy látható legyen.

Köszönöm szépen a játékot.

    18 megjegyzés:

    Vali írta...

    Sziasztok!
    Én megkaptam az ajándékot. Köszönöm a játékot.

    Illéskrisz Konyhája írta...

    Köszönöm, megkaptam az ajándékot, csodálatos!!! Karácsonykor viselem majd!!! Én ma adom fel Sütis nénének! :o)))

    4Gyerek írta...

    Szervezési kérdések miatt tőlem holnapután indul Moncsi fele a küldemény.

    Valitól megérkezett, és.......és mit írjak? Nagyszerű, csak leg-leg-legekkel lehet arról beszélni. Majd valahogy fényképelek is (írtam nálam, hogy sajna megadta magát a technika vívmánya)

    latinka írta...

    Én is megkaptam Moncsitól az ajándékot,reményeim szerint ma mutatom a blogomon:) Köszönöm a szervezést!

    Ibcsi írta...

    Én is megkaptam!!! Nagyon örültem neki!!Köszönöm a játékot én is!!

    http://ibcsifinomsagai.blogspot.com/2011/11/ajandek.html

    MrsSame írta...

    Én is megkaptam az ajándékot Gerditől.
    http://kalandozasaim.blogspot.com/2011/12/ajandekot-kaptam-martinelli-jateka.html

    Tucipatchnek holnap adom fel és remélem hamar megkapja. Nem tudom mennyire gyors a posta külföldre.

    Schnappy írta...

    Én is megkaptam Beától a csomagot, nagyon örültem neki, köszönöm szépen itt is!:)

    Sütis néne írta...

    Illéskrisztől megkaptam, Évának elküldtem(és meg is kapta, a blogján is írta)

    4Gyerek írta...

    Martinelli, igaz nem vagyok felhatalmazva erre, de azért, hogy tudj még egy sort kitölteni, kukkints ne ide: http://varrogato.blogspot.com/2011/12/ajandekot-kaptam.html

    sajna még nem sikerült fényképeznem, ezért nem volt nálam bejegyzés arról amit Valitól kaptunk.

    martinelli írta...

    4Gyerek, köszönöm szépen a jóindulatot de eltelt vagy 5 perc amig összeraktam a képet. Jól sejtem, hogy te vagy az ajándékozó Éva? Kicsit nehéz követni, ha nem jeleznek vissza.

    4Gyerek írta...

    öööö....boooocsánat. igazán nem akartam az 5 perced rabolni.
    de ügyes vagy, az akaratlanul feltett rejtvényt remekül megoldottad.

    martinelli írta...

    Igen, szellemi fogyatékosnak így megy ez.

    Schnappy írta...

    Ma indul útjára Anita ajándéka, remélem még karácsony előtt odaér!!:)

    Gerdi írta...

    Megkaptam Ildinától az ajándékot, nagyon köszönöm neki itt is, meg neked is, kedves Martinelli, a játéklehetőséget!

    borcsamama írta...

    Kicsit szomorúan írom ezt a bejegyzést, mivel ma van az utolsó nap karácsony előtt, amikor még én is megkaphattam volna az ajándékomat. A postás már elment, és megint nem hozott semmit.
    Kicsit rossz érzés, de túlléptem, és bízom abban, hogy a párommal nem történt semmi olyan, ami miatt elfelejtkezett rólam.
    Martinelli, Neked nagyon köszönöm a játékot, a szervezést, és Mindannyiótoknak kívánok békés, boldog ünnepet sok szeretettel B.

    Kata írta...

    Sziasztok!
    Örömmel tudatom veletek,hogy én is megkaptam Mehikétől az ajándékot.Természetesen még Karácsony előtt,de csak most tudtam ezt jelezni felétek.Elnézést a késlekedésért!
    Remélem még a jókívánsággal nem késtem el,ezért MINDENKINEK ÁLDOTT,BÉKÉS,BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK!

    Köszönöm a lehetőséget,hogy játszhattam!

    Kata

    borcsamama írta...

    Szomorúságom ma délelőtt örömmé változott, és is megkaptam ChefTündér gondosan válogatott, kedves és szépséges ajándékait, amiket itt is nagyon köszönök.
    Ami a csúcs volt az ajándékok között, az néhány keksz, de nem akármilyen ám! Mivel azt tudta rólam hogy varrok, így a kekszek gomb formájúak és kinézetűek lettek, és hogy még ez se legyen elég, a közepükbe van nyomdázva a nevem is. Azt hiszem, ezt hívják úgy, hogy szeretettel, törődéssel és odafigyeléssel készített, személyre szóló ajándék. :-)

    Schnappy írta...

    Anita megkapta a csomagom!:)