2011. november 15., kedd

Karácsonyi Meglepetés Körjáték


Bizonyára láttátok más blogon is ezt a fajta körjátékot. 

Ott olvastam, hogy páran kimaradtak és sajnálták.

Nos, lányok, fiúk, itt az alkalom egy őjabb játékra.

A játék menete és lényege egyszerű:
  • ajándékozd meg az utánad következőt (én küldök az első jelentkezőnek, az első a másodiknak és így tovább)
  • annyit kell tenned, hogy itt, ennél a bejegyzésnél jelzed szándékodat
  • a játék ma kezdődik és December 5-én ér véget
  • az ajándék meglepetés legyen, kézzel készített vagy vásárolt dolog
  • aki gondolja, kiteheti a képet és a linket a blogjára.
Remélem sokan csatlakoztok. 
Tehát indul a játék!

Eddigi jelentkezők:
  1. Martinelli
  2. Illéskrisz
  3. Sütis néne 
  4. Éva 
  5. Ibcsi 
  6. Vali 
  7. 4Gyerek 
  8. Moncsi 
  9. Latinka 
  10. Mehike 
  11. Kata 
  12. Ildina
  13. Gerdi 
  14. MrsSame 
  15. Tucipatch 
  16. Monika 
  17. Hugi 
  18. ChéfTündér 
  19. Borcsamama 
  20. Edina 
  21. Vanca 
  22. Beata 
  23. Schnappy 
  24. Anita 
  25. Brigitta

42 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Jó ötlet! Én máris jelentkeznék!

Sütis néne írta...

Én is jövök! :-)

Éva írta...

Jövök én is !

Blogkonyha írta...

Akkor ha jól értelmeztem, én Süis nénét lepem meg egy apró ajándékkal?

Marti M írta...

Igen, jól értelmezed. Én Téged, Te pedig Sütis nénénket :), Ő pedig Évát és Éva a következőt, ha lesz. Ha nem, akkor engem.

Ibcsi írta...

Jövök én is! Tetszik a játék!
Én is invitálnálak a mikulás játékomba:-)

Vali írta...

Jövök én is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4Gyerek írta...

Kíváncsian várom, ki jön utánam, kinek kell legyek a Mikulása.

Moncsi írta...

Azt hiszem ebből én sem maradhatok ki!
Szuper az ötlet!

latinka írta...

Én is beszállok:))
( Zárójelben megjegyzem,nálam két és fél éve fut egy ilyen típusú játék Ajándéklánc néven,ha esetleg valakit érdekel,szívesen látlak benneteket akár most,akár később valamikor:))

Mehike írta...

Én is jövök.Latinka,készülj:-))))

Marti M írta...

Latinka, köszönöm, hogy szóltál. Tedd ide a linket, mert nem találom.

Kata írta...

Szia!
Jöttem én is játszani!

Ildina írta...

Én is jövök játszani :)

latinka írta...

Méhike,készülök:)) Máris töröm a fejem...

Martinelli,a link:
http://latinka-x.blogspot.com/2009/07/jatek-ajandeklanc.html

Köszi!

Gerdi írta...

Jövök én is játszani!!!

MrsSame írta...

Hát bizony én is csatlakozom. :D

Tucipatch írta...

En aki olaszban elek is jelentkezhetek?
Szeretem a csere-bere jatekokat

Marti M írta...

Természetesen jelentkezhetsz, már fel is írtalak.

Szólhatsz másoknak is!

monika írta...

ÉN IS SZERETNÉK JÁTSZANI!!!

Hugi írta...

Én is szeretnék játszani :)
Remélem jöhetek ;)

Marti M írta...

Fel is írtalak! :)

ChéfTündér írta...

Én is, én is! Jelentkezni szeretnék, játszani és ajándékozni!! köszi! ChéfTündér

borcsamama írta...

Amennyiben nem kizáró ok az, hogy nekem nincs blogom, úgy nagyon szeretnék veletek játszani, mert ajándékozni nagyon jó. Borcsa

Edina írta...

Jövök én is:)
www.edinaszappanjai.blogspot.com

Marti M írta...

tucipatch, megkérlek vedd fel Monikával a kapcsolatot (utánad következik).

hekvanc írta...

Sziasztok! Csatlakoznék a riadólánchoz. :-)

TuciPatch írta...

Mivel nem tudom hogyan tudnék kottetésbe jonni Monikàval ide irok, elnézést de a szàmitogéppel nem vagyok nagy baràtsàgban elég BENA vagyok hozzà.
Kedves Monika, nem tudom jò helyen jàrok de Neked kell kuldenem a karàcsonyi meglepetés szeru ajàndékot. Kérlek szépen kuldjél egy lakàs cimet erre az E-mail cimre: iren@tucipatch.net
Koszonom a turelmeteket...Irén-Tucipatch

Unknown írta...

Beszallok en is a jatekba!

hekvanc írta...

Szia Beata!
Nem tudom, hova írjak neked, ezért itt próbálkozom. Tőlem kapsz meglepit. Légyszi írj nekem a hekvanc@gmail.com címre!

Schnappy írta...

De jó, jövök én is! És aki az utolsó lesz, az kitől fog kapni ajándékot? :)

Marti M írta...

Az utolsó az utolsó előttitől fog ajándékot kapni és engem fog megajándékozni, ugyanis mindig annak kell küldeni az ajándékot, aki utánad következik. Ha lejárt a határidő, akkor zárul a kör és én leszek az utolsó és az első is egyben. Érted?

Névtelen írta...

Nem tudom kell-e jeleznem, ma útrakelt Edina ajándéka, ezt neki is megírtam. Remélem szerencséen meg is érkezik. Borcsamama

Anita írta...

Sziasztok!
Beszállnék én is:)

Újra itt! írta...

Sziasztok! Én is jelentkeznék ha még lehet!Egyébként ez nagyon jó ötlet volt!

Schnappy írta...

Hello! Bajban vagyok, Anita következik utánam, és küldtem már neki e-mailt, hogy adja meg a címét, a blogjára is írtam, de nem jelentkezett!:(

Marti M írta...

Schnappy, nem tudom hogyan segíthetnék. Meg kell várni amíg jelentkezik.

ChéfTündér írta...

Hello! én is bajban vagyok! Utánam Borcsamama következik. A csomagja összekészítve, a határidő lassan letelik, és nem reagál a küldött e-mailre, blogja sincs, ahová írhatnék....
Ha itt olvasod kedves Borcsamama, légyszíves küldj egy címet, ahová postázhatok! üdv. ChéfTündér

borcsamama írta...

Szia ChéfTündér!

Küldtem emailt, remélem Te megkapod, nem úgy mint én a tiedet. Nem tudom mi lehet az oka.

ChéfTündér írta...

Szia, Borcsamama! Örülök, hogy itt!!! ugyanis nem jött tőled e-mail!!!!! (újabb rejtély) csak ez a bejegyzés a blogtól.... Ezért légyszi az alábbi e-mail címre küldd át nekem ,hogy hová mehetnek a meglepik? Tudom, a határidőből kicsúszok már, de a szándékom majd repteti a csomagod! cheftunder@gmail.com cimre várom az elérhetőséged. üdv. ChéfTündér

borcsamama írta...

Szia! Ez egyre érdekesebb lesz. Most újra küldtem emailt, egyébként az előzőt is az itt megadott címedre küldtem. Kíváncsian várom hogy most megkaptod-e a címemet. Ha most sem, akkor holnap kitalálunk valamit. Most muszály lefeküdnöm, rendesen elkapott valami vírusos nyavalya. Borcsa

hekvanc írta...

Sziasztok!
Ajándékot kaptam Edinától, fantasztikus szappanokat és füstölőket, nagyon célbataláltak:-)
Köszönöm szépen!
Holnap postázom a csomagot Beatának, csak van, ami még hűl.
:-)