2014. december 10., szerda

Iridina Green frissítő, nyugtató szemcsepp

Az Iridina Green frissítő, nyugtató szemcseppet a gyártótól kaptam tesztelésre és most szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat. Nekem pont kapóra jött, mert nyáron, a nagy melegben és az erős napsütés hatására kiszárad a szemem és nagyon érzékennyé válik, néha könnyezik is. 

Megjegyzem, hogy nem viselek kontaktlencsét, viszont szemüveget igen. Elkezdtem használni és az érzékenység meglepően rövid időn belül elmúlt. Nem éreztem többé égő érzést és a szél sem zavart már annyira. A két flakon nekem pont elég volt, hogy a nyarat kihúzzam gond nélkül, utána már nem jelentkeztek a panaszok.

Nekem bevált, csak ajánlani tudom.


A szemcsepp nagylevelû csodamogyorós, kamillás, orvosi szemvidítófüves desztillált vizet tartalmaz, amely frissítô és nyugtató tulajdonságokkal rendelkezik, illetve tartalmaz még mályvás desztillált vizet, amely nyugtató hatással rendelkezik.
A természetes elemek együttese, csillapítja az olyan környezeti hatások, mint például szél, nap, füst, környezetszenyezés, légkondicionált környezet, illetve a szemfáradtság, mint például munka és tanulás, számítógép túlzott használata által okozottszemvörösséget.
Kontaktlencsét viselôk is használhatják. Nem tartalmaz benzalkónium-kloridot.
Összetevők: Kamillás desztillált víz, nagylevelû csodamogyorós desztillált víz, orvosi szemvidítófüves desztillált víz, mályvás desztillált víz, kétbázisú nátrium-foszfát-dodekahidrát, egybázisú nátrium-foszfát-monohidrát, nátrium-klorid, EDTA, n-hidroximetilglicinát, injekcióhoz való víz, q.s. 100 ml-hez.

Nincsenek megjegyzések: