2012. május 29., kedd

1 éves blogszülinap - Játék - Vége!

Az ezt megelőző bejegyzésemben azt írtam, hogy az lesz az utolsó, de még egyet meg kell írnom. Az egy éves blogszülinapi játék eredményhirdetésével még tartozom az olvasóknak. 

Elnézést, hogy kicsit késtem vele, de itt vagyok. 

Tehát beneveztek a következő bloggerek: 

  1. Mrita (elküldve)
  2. rozi 
  3. Kati (elküldve)
  4. latinka (elküldve)
  5. Flóra (elküldve)
  6. hankka (elküldve)
  7. Éva (elküldve)
  8. Márti (elküldve)
  9. Mesi (elküldve)
  10. Gerdi (elküldve)
  11. Roza (elküldve)
Eredetileg azt mondtam, hogy 5 nyertes lesz, de most azt mondom, hogy mind a 11 blogger megkapja az említett 500 receptből álló PDF receptgyűjteményt!

Ezért megkérem a jelentkezőket, hogy a kapcsolat fűlnél található email címre írják meg az elérhetőségüket, hogy mielőbb elküldhessem a nyereményüket.

Köszönöm, hogy beneveztetek és kívánok mindenkinek további jó blogolást. Ezennel tényleg bezár a blog.

5 megjegyzés:

Éva írta...

Köszönöm a játék lehetőségét és azt hogy ilyen kedves vagy hogy mindenki nyertes lehetett! További sok sikert kívánok !!

Mrita írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy játszhattam, s hogy mindenkit nyertessé tettél.

latinka írta...

Igazán nagyvonalú vagy,köszi szépen:)))
További sikereket kívánok neked!

Gerdi írta...

Martinelli, igazán kedves vagy! Köszönöm szépen, én nagyon örülök a receptgyűjteménynek!

Flóra írta...

Köszönöm a játékot, én is örülök a receptgyűjteménynek:)